Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Powiat Tomaszowski
Bip - Strona główna

Nasz Powiat

Powiatowe władze

Jednostki samorządowe

Prawo

Spisy i wykazy

Gospodarka majątkiem powiatu

Obywatel w urzędzie

Nieodpłatna pomoc prawna

Wolne miejsca w DPS oraz informacje o depozytach pozostałych do odbioru »

Biuro Rzeczy Znalezionych

Zamówienia publiczne

ARCHIWALNY BIP »

Ogłoszenia, aktualności

WYBORY SAMORZĄDOWE 2014

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Petycje

Działalność Lobbingowa

Konsultacje społeczne

Wybory samorzadowe 2018

Ochrona Danych Osobowych

Raport o stanie powiatu

walidacja css walidacja html walidacja wcag

w jednostkach - Aktualne: Nabór na zastępstwo na stanowisko: inspektor w Dziale Księgowości i Kadr w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim

 

Tomaszów Maz., 15.06.2020 r.

KK.110.1.2020.AS                                                                                            

 

 

DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH

w Tomaszowie Mazowieckim

ogłasza nabór na zastępstwo

w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim

Św. Antoniego 41,  97-200 Tomaszów Mazowiecki

na stanowisko: inspektor

w Dziale Księgowości i Kadr


1. Liczba etatów, wymiar czasu pracy: jeden etat w pełnym wymiarze czasu pracy
2. Miejsce wykonywania pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim,

 ul. Św. Antoniego  41,  97-200 Tomaszów Mazowiecki

3. Warunki pracy na stanowisku: praca przy komputerze

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: powyżej 6%

A. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie: wyższe - preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia i co najmniej 1 rok stażu pracy lub wykształcenie średnie z 3-letnim stażem pracy w komórkach finansowych jednostek sfery finansów publicznych,

2)  posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art.11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,

3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5) nieposzlakowana opinia

B. Wymagania dodatkowe
1) mile widziane posiadanie doświadczenia w pracy w służbach finansowo – księgowych sfery budżetowej

2) znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word)

3) znajomość programów finansowo - księgowych, mile widziana znajomość programu :  „Księgowość Budżetowa”

 

 C. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1)      Dekretowanie dokumentów księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych  w zakresie wydatków budżetowych w tym wydatków finansowanych ze środków funduszy pomocowych i wydatków nie wygasających zgodnie  z obowiązującymi przepisami.

2)      Prowadzenie ewidencji wartości planu finansowego wydatków budżetowych oraz jego zmian, bieżąca analiza i monitorowanie stopnia wykonania planu finansowego i interweniowanie w przypadku stwierdzenia zagrożeń w realizacji, a szczególnie w sytuacji zagrożenia przekroczenia planu

3)      Udział w pracach przygotowawczych do projektu budżetu jednostki, bieżąca analiza wykonania planu i zgłaszanie uzasadnionych  potrzeb dokonania zmian w planie finansowym wydatków w trakcie roku z zakresu prowadzonych spraw.

4)      Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych roku bieżącego i przyszłych lat, bieżąca analiza zaangażowania wydatków i współpraca z komórkami organizacyjnymi/merytorycznymi w tym zakresie.

5)      Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej sum depozytowych (wadia, zabezpieczenie należytego wykonania umów) oraz dokonywanie rozliczeń tych sum.

6)      Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej środków trwałych w budowie (inwestycji), środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz bieżące uzgadnianie stanu tych składników.

7)      Terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych z wydatków ZDP zgodnie z danymi wynikającymi z ewidencji księgowej oraz sprawozdań z operacji finansowych.

8)      Przygotowanie danych i udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych ZDP (bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie  zmian w funduszu, informacja dodatkowa).

9)      Prowadzenie kontrolki faktur, bieżące i terminowe przekazywanie dokumentów księgowych do kontroli merytorycznej, formalno-rachunkowej i zatwierdzenia przez kierownika jednostki oraz terminowe regulowanie zobowiązań ZDP.

10)  Przygotowywanie przelewów dotyczących płatności zobowiązań wobec kontrahentów oraz wynagrodzeń i innych świadczeń dla pracowników przy użyciu  systemu bankowości elektronicznej, sprawdzanie poprawności i wysyłka systemem bankowości elektronicznej.

11)  Sporządzanie dowodów OT i przekazywanie do weryfikacji i akceptacji komórce merytorycznej oraz do podpisu kierownikowi jednostki.

12)  Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku od towarów i usług związanych z działalnością jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.

13)  Analiza zakupów pod kątem możliwości odliczenia podatku od towarów i usług (VAT naliczony do odliczenia) oraz potwierdzanie tego faktu na fakturach zakupu z zastosowaniem odpowiedniej pieczęci.

14)  Prowadzenie ewidencji  sprzedaży i zakupów (rejestrów  VAT) w programie „Rejestr VAT” za poszczególne miesiące zgodnie z obowiązującymi przepisami.

15)  Sporządzanie deklaracji VAT-7 i informacji VAT-27 tzw. „cząstkowych” na podstawie danych wynikających ze sporządzonych rejestrów VAT i przekazywanie do Powiatu.

16)  Przestrzeganie i wypełnianie procedur rozliczeń z tytułu podatku od towarów i usług określonych w obowiązujących uchwale Zarządu Powiatu w Tomaszowie Mazowieckim            w sprawie scentralizowanych rozliczeń podatku od towarów i usług VAT w Powiecie Tomaszowskim.

17)  Wyliczanie prewspółczynnika (proporcji) z zastosowaniem odpowiedniej metodologii i kalkulacji oraz współczynnika, zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustalonymi przez Powiat Tomaszowski procedurami.

18)  Prowadzenie ewidencji księgowej ZFŚS.

19)  Terminowe sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe na wydatki jednostki i rozliczanie otrzymanych środków.

20)  Prowadzenie na kontach pozabilansowych ewidencji zobowiązań i należności warunkowych oraz bieżąca analiza ich stanu.

21)  Bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych, analiza zgodności obrotów      i sald poszczególnych kont analitycznych z obrotami i saldami odpowiednich kont syntetycznych, uzgadnianie prawidłowości sald, wyjaśnianie spraw spornych  i rozliczeń.

22)  Przeprowadzanie inwentaryzacji metodą uzgadniania sald i weryfikacji oraz wycena składników majątkowych spisanych na arkuszach spisu z natury i sporządzanie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych.

23)  Współpraca z komórkami wewnętrznymi i instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw.

24)  Sporządzanie analiz i informacji związanych ze stanowiskiem pracy.

25)  Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Rzeczowym wykazem akt.

26).Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora ZDP i Głównego Księgowego.

D. Wymagane dokumenty:

1)      CV  wraz z listem motywacyjnym,

2)      kwestionariusz osobowy dla  ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik do ogłoszenia o naborze),

3)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4)      kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,

5)      oświadczenie (wzory załączone do ogłoszenia o naborze) o:

a)  posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

c) niekaralności kandydata prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowanej opinii,

6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Zarząd Dróg Powiatowych danych osobowych kandydata zawartych  w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji,                 

              7) wykaz wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

       Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo na stanowisko inspektor w Dziale Księgowości i Kadrw sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pok. 201 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15.00)  lub przesłać listem poleconym na adres:

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim

ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki  pok. 201

Termin składania ofert  -  do dnia: 03.07.2020 r. do godz. 15:00

Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. 44 710 33 14

 

UWAGI

  • Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
  • Dokumenty doręczone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione o powyższym telefonicznie.
  • Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim.
  • Wybrany w drodze konkursu kandydat, zobowiązany jest najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, przedstawić na własny koszt oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o nie niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim,  ul. Św. Antoniego 41, 97 – 200 Tomaszów Mazowiecki.

Dane kontaktowe inspektora danych osobowych iod@zdptomaszowmaz.pl

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest  Kodeks pracy i ustawa o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c  Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L  119 z 04.05.2016 r., str. 1 późn.zm.).

Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w załączniku do ogłoszenia o naborze.

drukuj pobierz pdf    

 
Przeczytaj również
Informacja o wyniku naboru
Dokumenty do pobrania:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
(wprowadził: Sławomir Polus 2020-06-18 14:49:20)
rozmiar pliku: 19.6Kb
Oświadczenie- zgoda na przetwarzanie danych osobowych
(wprowadził: Sławomir Polus 2020-06-18 14:48:54)
rozmiar pliku: 15.2Kb
Oświadczenie kandydata
(wprowadził: Sławomir Polus 2020-06-18 14:48:25)
rozmiar pliku: 16Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Przetargi
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku