Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Powiat Tomaszowski
Bip - Strona główna

Nasz Powiat

Powiatowe władze

Jednostki samorządowe

Prawo

Spisy i wykazy

Gospodarka majątkiem powiatu

Obywatel w urzędzie

Nieodpłatna pomoc prawna

Wolne miejsca w DPS oraz informacje o depozytach pozostałych do odbioru »

Biuro Rzeczy Znalezionych

Zamówienia publiczne

ARCHIWALNY BIP »

Ogłoszenia, aktualności

WYBORY SAMORZĄDOWE 2014

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Petycje

Działalność Lobbingowa

Konsultacje społeczne

Wybory samorzadowe 2018

Ochrona Danych Osobowych

Raport o stanie powiatu

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » Zamówienia publiczne do 30 tys EURO w Zarządzie Dróg Powiatowych aktualne » Zaproszenie do składania ofert: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realiza...
A A A

Zamówienia publiczne do 30 tys EURO w Zarządzie Dróg Powiatowych aktualne: Zaproszenie do składania ofert: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pod nazwą : Rozbudowa ulicy Zawadzkiej nr 4338E wraz z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Zawadzka i Elizy Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim.”

Tomaszów Mazowiecki, dn. 27.12.2019r.

 

Oznaczenie postępowania :ZDP.3811.2.2019

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 

            Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim informuje o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zdania pod nazwą : „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pod nazwą :  Rozbudowa ulicy Zawadzkiej  nr 4338E wraz z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Zawadzka i Elizy Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim.”

 

  1. 1.       Nazwa oraz adres zamawiającego.

      Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, ul. św. Antoniego 41,   97-200 Tomaszów Mazowiecki tel. 44/7103314, faks 7103464, e-mail : drogi@powiat-tomaszowski.pl

  1. 2.       Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie prowadzone  bez zastosowania trybów wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych -  poprzez publiczne umieszczenie zaproszenia do złożenia ofert na stronie internetowej, przy jednoczesnym upublicznieniu zapytania ofertowego na tablicy informacyjnej.

  1. 3.       Opis przedmiotu zamówienia.

3.1.   Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej usługi pod nazwą: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pod nazwą:  Rozbudowa ulicy Zawadzkiej  nr 4338E wraz z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Zawadzka i Elizy Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim.”

3.2.   Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór nad realizacją zadania realizowanego w formie „zaprojektuj i wybuduj”, na etapie projektowania i realizacji robót budowlanych.

3.3.   Szczegółowe zasady pełnienia nadzoru inwestorskiego określone zostały w załączniku Nr 1 do niniejszego zaproszenia.

3.4.                        Termin wykonania zamówienia: Okres realizacji zamówienia obejmuje nadzór nad projektowaniem i wykonywaniem robót budowlanych. Wykonawca zadania realizowanego w formie „zaprojektuj i wybuduj” zobowiązany jest wykonać całość przedmiotu zamówienia w następujących terminach:

Etap 1: w terminie do 15.02.2021r. – nadzór nad wykonaniem dokumentacji projektowej

Etap 2: w terminie do dnia 29.09.2021 r. –  nadzór nad wykonaniem robót budowlanych

Wykonawca usługi nadzoru inwestorskiego nie jest związany tym terminem, bowiem wykonuje swoje obowiązki do momentu odbioru robót, a w przypadku niewykonania robót do momentu ustalenia wysokości wzajemnych roszczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót.

3.5.    Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:

              Kod CPV zamówienia:   71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanym

3.6.   Dokumentacja przetargowa dotycząca realizacji zadania w formie „zaprojektuj i wybuduj” znajdują się pod następującymi linkami:

/content.php?cms_id=4305

http://www.krzysztofpuchacz.com.pl/index.php?go=1&lang=pl&news=190

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia z postępowania:

 

4.1.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej.  Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia:

- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i jednocześnie Koordynatora Zespołu  - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ;

- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych;

- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;

- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;

- co najmniej jedną osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;

-   co najmniej jedną osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;

-  co najmniej jedną osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń

- co najmniej jedną osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń

 

1)    Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2019 r, poz. 1186 ze zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.

2)    Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych                w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie                   z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).

3)    Wykonawca nie musi wykazywać osób legitymujących się uprawnieniami budowlanymi do projektowania, jeżeli osoby przewidziane do pełnienia funkcji „Inspektorów nadzoru” nad robotami budowlanymi posiadają również uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w danej specjalności.

 

 

4.2.   Z możliwości realizacji zamówienia wykluczone są podmioty, które powiązane są z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem  i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: 1. Uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2. Posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3. Pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4. Pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

4.3.   Z możliwości realizacji zamówienia wykluczone są osoby pełniące funkcje w budownictwie, u Wykonawcy robót budowlanych dla zadania Rozbudowa ulicy Zawadzkiej  nr 4338E wraz z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Zawadzka i Elizy Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim, dotyczy to również projektantów i projektantów sprawdzających przewidzianych do realizacji dokumentacji projektowej dla wskazanego zadania.

 

  1. 5.     Wykaz dokumentów które należy złożyć w postępowaniu:

5.1  Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia,

5.2  Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, potwierdzający warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa pkt 4.1 zaproszenia, zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 3 do zaproszenia, zawierającymi informacje niezbędne do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu,

 

  1. 6.     Kryterium oceny ofert.

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena. Znaczenie kryterium - 100 pkt: Sposób oceny ofert dla kryterium ceny:

               gdzie:

A - najniższa cena,

B - cena oferty ocenianej,

Zk - znaczenie kryterium wyrażone w pkt,

Lp - liczba uzyskanych punktów.

  1. 7.     Termin i miejsce składania ofert:

Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim – ul. św. Antoniego 41 w Tomaszowie Mazowieckim, w sekretariacie - pokój nr 201, w terminie do dnia 07.01.2020r. do godziny 09:00, oferty można składać również w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: drogi@powiat-tomaszowski.pl

  1. 8.     Informacje pozostałe:
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone jako niezgodne z wymogami zaproszenia do złożenia oferty.
    2. 2.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości aby cena za nadzór nad wykonaniem dokumentacji przekraczała 20% całkowitej ceny za wykonanie zamówienia.
    3. Zmawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty, w szczególności w kwestii oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ceny oferty, wątpliwości w sprawie treści oferty.
    4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia kopii uprawnień budowlanych wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 4.1 zaproszenia do złożenia oferty.
    5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń osób przewidzianych do realizacji zamówienia potwierdzających, że nie są one  i nie będą przez cały okres realizacji zamówienia pozostawać w jakiejkolwiek formie zależności (w tym np. umowa o pracę, zlecenie itp.) z Wykonawcą realizującym zamówienie w formie „zaprojektuj i wybuduj”.
    6. 9.     Klauzula danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1)   Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;

2)   dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pod nazwą :  Rozbudowa ulicy Zawadzkiej  nr 4338E wraz z budową ronda na skrzyżowaniu ulic Zawadzka i Elizy Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim.”

3)   dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

4)   w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

5)   Wykonawca posiada:

−        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

−        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,

−        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

6)   Wykonawcy nie przysługuje:

−        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

 

 

 

drukuj pobierz pdf    

 
Przeczytaj również
Informacja o wyniku postępowania
Dokumenty do pobrania:
wzór umowy
(wprowadził: Sławomir Polus 2019-12-27 15:15:29)
rozmiar pliku: 1.3Mb
Załącznik nr 3 - Wykaz osób
(wprowadził: Sławomir Polus 2019-12-27 15:15:15)
rozmiar pliku: 352.2Kb
Załącznik nr 2 - formularz oferty
(wprowadził: Sławomir Polus 2019-12-27 15:14:33)
rozmiar pliku: 358.8Kb
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
(wprowadził: Sławomir Polus 2019-12-27 15:14:03)
rozmiar pliku: 26.3Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Przetargi
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku