Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Powiat Tomaszowski
Bip - Strona główna

Nasz Powiat

Powiatowe władze

Jednostki samorządowe

Prawo

Spisy i wykazy

Gospodarka majątkiem powiatu

Obywatel w urzędzie

Nieodpłatna pomoc prawna

Wolne miejsca w DPS oraz informacje o depozytach pozostałych do odbioru »

Biuro Rzeczy Znalezionych

Zamówienia publiczne

ARCHIWALNY BIP »

Ogłoszenia, aktualności

WYBORY SAMORZĄDOWE 2014

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Petycje

Działalność Lobbingowa

Konsultacje społeczne

Wybory samorzadowe 2018

Ochrona Danych Osobowych

Raport o stanie powiatu

walidacja css walidacja html walidacja wcag

w jednostkach - Aktualne: DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w dziale Księgowości i Kadr

Tomaszów Maz., 21.05.2018 r.                                 

                                                 

 

DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH

w Tomaszowie Mazowieckim

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor w dziale Księgowości i Kadr

w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim

Św. Antoniego 41,  97-200 Tomaszów Maz.

Data publikacji ogłoszenia: 21.05.2018 r.

Termin składania dokumentów: 04.06.2018 r.

1. Liczba etatów, wymiar czasu pracy: jeden etat w pełnym wymiarze czasu pracy
2. Miejsce wykonywania pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim,

     ul. Św. Antoniego  41,  97-200 Tomaszów Mazowiecki

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: powyżej 6%

A. Wymagania niezbędne:

1)wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: finanse, rachunkowość, ekonomia,
2) co najmniej 4-letni staż pracy,

3)posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art.11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,

4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)nieposzlakowana opinia

 

Uwaga: osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

B. Wymagania dodatkowe

1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku:  co najmniej 3-letni staż pracy  w jednostce budżetowej,

2)znajomość następujących aktów prawnych a w szczególności:

 -  kodeksu pracy,

 -  ustawy o finansach publicznych,

 -  ustawy o rachunkowości,

 -  ustawy o samorządzie powiatowym,

 -  ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

 -  ustawy o pracownikach samorządowych,

 -  ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

 -  rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,

 -  rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej,

 - rozporządzenia w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej,

 - rozporządzenia w sprawie  klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.

 3) znajomość obsługi programów komputerowych:  pakietu MS Office (Excel, Word)

 4) znajomość obsługi programów komputerowych:

 -  kadrowych, mile widziana znajomość programu „Płace” i programu „Płatnik”,

 -  finansowo - księgowych, mile widziana znajomość programu : „Księgowość Budżetowa”,

5) posiadanie prawa jazdy:

 - kat. B


Uwaga: wynik postępowania to łączny wynik rozmowy kwalifikacyjnej, ewentualnego testu i analizy dokumentów sprawdzających spełnianie powyższych wymagań.

C. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie dochodów budżetowych (ewidencja syntetyczna i analityczna) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Terminowe prowadzenie spraw związanych z windykacją i egzekucją należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz bieżący monitoring i współpraca z prawnikami w tym zakresie.
  3. Terminowe regulowanie rozliczeń z budżetem powiatu ( przekazywanie dochodów ).
  4. Opracowywanie planu finansowego dochodów jednostki oraz zmian i analiz wykonania planu.
  5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i z operacji finansowych z zakresu prowadzonej ewidencji (miesięcznych, kwartalnych, rocznych).
  6. Przygotowywanie niezbędnych danych na podstawie prowadzonej ewidencji i uczestnictwo w sporządzaniu pozostałych sprawozdań budżetowych, finansowych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  7. Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw kadrowych oraz udział w przygotowywaniu pozostałych sprawozdań GUS.
  8. Prowadzenie spraw dotyczących PFRON – przygotowywanie i przekazywanie niezbędnych dokumentów, deklaracji.
  9. Prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w zakresie przygotowywania projektów przepisów wewnętrznych dotyczących ZFŚS, naliczania odpisu i obsługi pracowników.
  10. Przeprowadzanie inwentaryzacji środków pieniężnych i rozrachunków w zakresie prowadzonej ewidencji oraz pozostałych aktywów i pasywów w drodze potwierdzania  i weryfikacji sald.
  11. Udział w przygotowaniach inwentaryzacyjnych, dokonywaniu wyceny i ustalaniu ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych.
  12. Przygotowywanie korespondencji, zamówień i dokumentów w zakresie wydatków Działu Księgowości i Kadr.
  13. Opisywanie faktur zgodnie z celem wydatku w zakresie szkoleń i innych wydatków wynikających z prowadzonych spraw.
  14. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw.
  15. Podpisywanie dokumentów i korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków oraz podpisywanie i wysyłanie w postaci elektronicznej dokumentów zgodnie z nadanymi uprawnieniami.
  16. Prowadzenie spraw kadrowych  w zakresie:

a)przygotowywania projektów regulaminu pracy i wynagradzania oraz innych dokumentów wewnętrznych z zakresu spraw kadrowo-płacowych dotyczących pracowników zatrudnionych w ZDP,

       b)przyjmowania i zwalniania pracowników zgodnie z  kodeksem pracy, przygotowywania umów o pracę, umów zlecenia i umów o dzieło, świadectw pracy i całości dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,

       c)terminowego zgłaszania do ZUS osób przyjmowanych do pracy i wyrejestrowywania osób zwalnianych,

       d)bieżącej współpracy z  Powiatowym Urzędem Pracy w Tomaszowie Mazowieckim w zakresie potrzeb kadrowych z uwzględnieniem ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu,

       e)prowadzenia całości spraw związanych z ustalaniem warunków pracy i płacy – awanse, nagrody, upomnienia i kary oraz wszelkie inne sprawy pracownicze i  bieżąca współpraca ze stanowiskiem naliczania płac oraz wydawanie zaświadczeń pracownikom ZDP i prowadzenie ich ewidencji,

f)prowadzenia spraw dotyczących dyscypliny pracy, planowania i wykorzystywania urlopów, ewidencji i rozliczania czasu pracy, ewidencja zwolnień lekarskich L-4,

g)planowania funduszu płac i przedkładania do projektu budżetu na dany rok,

h)prowadzenia spraw emerytalno-rentowych i ubezpieczeniowych,

i)przygotowania materiałów do procesu oceny pracowników zgodnie z przepisami wewnętrznymi, współdziałania z kierownictwem w tym zakresie oraz prowadzenia rejestru ocen pracowniczych,

j)prowadzenia spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników - szkolenia i dokształcanie,

k)prowadzenia spraw związanych z naborem pracowników – całe postępowanie,

 

  1. Sporządzanie deklaracji IWA .
  2. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
  3. Archiwizowanie wytwarzanej na stanowisku dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz ochrona danych osobowych przed ich utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych.
  4. Współuczestniczenie w Kontroli Zarządczej, a  w szczególności w zakresie identyfikacji ryzyk, przeciwdziałania nieprawidłowościom.
  5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Głównego księgowego i Dyrektora ZDP.

 

D. Warunki pracy na stanowisku:

    1) praca biurowa

    2) praca przy komputerze

    3) obsługa urządzeń drukujących, kopiujących, skanujacych.

 

E. Wymagane dokumenty:

1)      życiorys (CV) - ze szczegółowym określeniem przebiegu pracy,

2)      list motywacyjny,

3)      kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i posiadanych uprawnień.

4)      oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

5)      oświadczenie kandydata o korzystania z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

6)      wypełniony kwestionariusz osobowy dla  ubiegającego się o zatrudnienie,

7)      kserokopię świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających posiadanych przez kandydata i wymagany staż pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia,

8)      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku  o ochronie danych osobowych,                  

9)       wykaz wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  -    Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem  i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektor        w dziale Księgowości i Kadrnależy składać osobiście lub przesłać listem poleconym na adres:

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim

ul. Św. Antoniego 41,  97-200 Tomaszów Mazowiecki  pok. 201

             w terminie do dnia: 04.06.2018 r. do godz. 15:30

Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. 44 710 33 14

 

UWAGI

  • Kandydaci, którzy spełnią wymagania wskazane powyżej jako niezbędne i złożą komplet dokumentów to potwierdzających oraz wymaganych w niniejszej procedurze zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu.
  • Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione  o powyższym telefonicznie.
  • Aplikacje, które wpłyną do Zarządu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane .
  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą o tym fakcie powiadamiane.
  • Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
  • Informacja z listą kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie umieszczona
    do dnia  11.06.2018 r.  na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych i w BIP.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.922z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008    o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902 z późn. zm. ) ".

 

drukuj pobierz pdf    

 
Przeczytaj również
Informacja o wynikach naboru
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

wstecz

Przetargi
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
E-Urząd
Rejestr informacji o Środowisku